  • 1. Data: 2004-07-22 21:37:43
    Temat: Dotacje!
    Od: "Iwona Leonowicz" <i...@w...pl>

    Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu dwóch problemów:
    1. Jestem właścicielką Zakładu Pracy Chronionej, prowadzę działalność na
    zasadach ogólnych.
    Otrzymuję dotację z PFRON na dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników
    niepełnosprawnych.
    Bardzo proszę o sposób wprowadzenie tej dotacji do księgi przychodów i
    rozchodów w powołaniu się na przepisy.

    2. Chcę wypłacić pracownikom będącym w trudnej sytuacji materialnej zapomogi
    z funduszu socjalnego. W regulaminie mam taka możliwość.
    Czy są jakieś ograniczenia? Czy są one zwolnione z podatku dochodowego?

    Pozdrawiam...
    Iwona