  • 1. Data: 2002-04-03 11:33:13
    Temat: Dużo uproszczeń
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Podobno w opracowaniu jest 196 zmian służących "uproszczeniu" przepisów
    podatkowych.
    1.Czy ktoś z Was o tym słyszał?
    2.Czy widzieliście ostatnio jakąś zmianę, która cokolwiek by uprościła?
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-04-03 12:57:59
    Temat: Re: Dużo uproszczeń
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > 2.Czy widzieliście ostatnio jakąś zmianę, która cokolwiek by uprościła?

    tak, opodatkowanie vatem licencji na oprogramowanie

  • 3. Data: 2002-04-05 03:12:27
    Od: "Waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a8ep4h$pb7$1@news.tpi.pl...
    > Podobno w opracowaniu jest 196 zmian służących "uproszczeniu" przepisów
    > podatkowych.
    > 1.Czy ktoś z Was o tym słyszał?
    > 2.Czy widzieliście ostatnio jakąś zmianę, która cokolwiek by uprościła?

    Ja w to nie wierze. Nie pasuje mi to do SLD

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-04-05 07:23:54
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Waldemar" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:a8ep4h$pb7$1@news.tpi.pl...
    >
    > Ja w to nie wierze. Nie pasuje mi to do SLD

    torche poczytalem sobie o tym w "Prawnej".
    Pierwsze wrazenie, to:
    "pod pozorem paru malo istotnych ulatwien" znow chca przykrecic srube.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-04-05 20:35:54
    Od: "Waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > torche poczytalem sobie o tym w "Prawnej".
    > Pierwsze wrazenie, to:
    > "pod pozorem paru malo istotnych ulatwien" znow chca przykrecic srube.

    Czyli dobrze mowilem ze SLDowcom nie nalezy wierzyc.

    pozdrawiam