    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dziecko urodzone 31.12.2008 a odliczenie od podatku
    Date: Tue, 13 Jan 2009 10:09:27 +0100

    Witam grupowiczów

    czy jeśli dziecko urodziło się 31.12.2008r to czy mogę odliczyć sobie
    ten 1000zł od podatku?

    znalazłem takie coś, ale nie wiem czy jest to prawda:

    > Wiele osób zachodzi pewnie w głowę, jaka ulga będzie im przysługiwać, gdy dziecko
    urodzi się np. w połowie roku. Cała? Tylko pół? Zdaniem Andrzeja Marczaka, doradcy
    podatkowego z firmy KPMG - cała ulga. - W ustawie jest mowa o tym, że ulga
    przysługuje podatnikom, którzy wychowywali dzieci "w roku podatkowym". Nie ma wymogu
    wychowywania dzieci przez cały rok. Wydaje się więc, że nawet jeśli dziecko urodzi
    się 31 grudnia 2007 r. rodzicom będzie przysługiwała pełna ulga - mówi "Gazecie"
    Andrzej Marczak.

    dziękuje za wskazówki i pozdrawiam
    michal