  • 1. Data: 2004-04-27 12:13:54
    Temat: Dzień wolny za 1 maja!
    Od: "Anna" <A...@p...onet.pl>

    Witam, jak to jest z tym dniem wolnym za sobotę 1 maja? Jak na to reagują
    pracodawcy? Słyszałam ze robię niektórym pracownikom problemy i nie dają
    dnia wolnego, pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-27 12:22:00
    Temat: Re: Dzień wolny za 1 maja!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Anna napisał:

    > Witam, jak to jest z tym dniem wolnym za sobotę 1 maja? Jak na to reagują
    > pracodawcy? Słyszałam ze robię niektórym pracownikom problemy i nie dają
    > dnia wolnego, pozdrawiam

    Ano niektórzy robia trudności, niektórzy nie dają. A niektórzy dają.
    Generalnie dzień wolny sie należy. Ale często trzeba go wywalczyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl