  • 1. Data: 2004-04-27 10:02:22
    Temat: PIT-37 - przelew do US
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Witajcie

    Proszę o pomoc w sprawie wykonania przelewu do Urzędu Skarbowego. Chodzi
    o poz. 126 w PIT-37.

    Czy jak wyśle z konta internetowego VW Bank i przy składaniu PITu w U. Sk.
    pokażę wydruk operacji to będzie ok? Czy lepiej wpłacić w U. Sk. razem ze
    składanym PITem? Pytam, bo jeszcze nigdy tego nie robilem, a prawie 300
    pln piechotą nie chodzi.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

    --
    Z.

  • 2. Data: 2004-04-27 10:15:27
    Temat: Re: PIT-37 - przelew do US
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ATZ Rzeszow napisał:
> [...]
    > pokażę wydruk operacji to będzie ok? Czy lepiej wpłacić w U. Sk. razem ze
    > składanym PITem? Pytam, bo jeszcze nigdy tego nie robilem, a prawie 300

    A po co w ogóle pokazywac przelew?
    Do 30 kwietanie masz zrobic dwie rzeczy - złożyć zeznanie roczne i
    zapłacic podatek. Ale kolejnośc jest dowolna. Możesz złożyć PIT 1
    stycznia a zapłacic podatek 30 kwietnia ;-)
    Przelew (wydruk operacji, potwierdzenie wpłaty) trzymasz na wypadek
    gdyby z jakiegos powodu US przeoczył Twoje pieniądze. Nie trzeba go
    nikomu pokazywac przy składaniu rozliczenia rocznego.
    Pewnie nigdy nie będzie potrzebny ale nalezy go trzymać przez najbliższe
    6 lat.
    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-04-27 10:41:54
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > nikomu pokazywac przy składaniu rozliczenia rocznego.
    > Pewnie nigdy nie będzie potrzebny ale nalezy go trzymać przez

    I pamiętaj, że przelew robi się na specjanym druku "podatkowym". Nie
    wiem jak jest w VW, ale inne banki mają osobne opcje "przelew do US"

  • 4. Data: 2004-04-27 15:13:15
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    jureq napisał:

    > I pamiętaj, że przelew robi się na specjanym druku "podatkowym". Nie
    > wiem jak jest w VW, ale inne banki mają osobne opcje "przelew do US"

    Jest w VW specjalny rodzaj przelewu do US. Bardzo dziękuję za wyjaśnienie
    sprawy.

    Z.