    From: " " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Europejski NIP - problemy
    Date: Mon, 7 Jun 2004 00:30:20 +0000 (UTC)

    Witam.

    Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Poza tym pracuje na etacie,
    ale to chyba nie ma znaczenia. NIE jestem platnikiem VAT. Prowadze KPiR. Mam
    do wystawienia rachunek na 650EUR dla kontrahenta we Francji. Jak to
    zaksiegowac w KPiR? Czy musze uzyskac europejski NIP? Jezeli tak, to jaka
    jest procedura jego otrzymywania? Czy nie bedac platnikiem VAT moge wystawiac
    rachunki firmom z UE? No i czy jezeli sie okaze, ze bede mial wiecej zlecen z
    zagranicy, to warto zostac platnikiem VAT?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi, Marek.