  • 11. Data: 2007-09-02 07:39:20
    Temat: Re: Ewidencja sprzedaży
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Agryppa wrote:

    > Przepraszam za intruzję.

    Świetne, musiałem zajrzeć do słownika ;-)

  • 12. Data: 2007-09-02 08:09:17
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-09-2007 o 09:39:20 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Świetne, musiałem zajrzeć do słownika ;-)

    Może chodziło o paruzję ?

  • 13. Data: 2007-09-02 08:10:51
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-09-2007 o 05:35:22 Agryppa <b...@m...tam.pl> napisał(a):

    > Jagna wrote:
    > [...]
    >
    > Przepraszam za intruzję. Na podstawie czego to wszystko wiesz? Gdzie
    > tego szukać, gdzie są autorytatywne odpowiedzi. Twój wywód jest mądry
    > ale nie kompletny dlatego pytam.

    Musisz najpierw medytować dwa lata
    żeby dojrzeć iskrę na firmamencie,
    która to iskra wskaże
    właściwe ewidencje.

  • 14. Data: 2007-09-02 08:27:33
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Witaj

    Dnia Sat, 01 Sep 2007 22:35:22 -0500, Agryppa napisał(a):

    > Przepraszam za intruzję.
    ;))
    > Na podstawie czego to wszystko wiesz? Gdzie
    > tego szukać, gdzie są autorytatywne odpowiedzi. Twój wywód jest mądry
    > ale nie kompletny dlatego pytam.

    w następnym moim poście w tym wątku masz wszystko.
    Jeśli jeszcze czegoś nie dopowiedziałam - uzupełnij proszę.

    :)
    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 15. Data: 2007-09-02 08:42:03
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    :)
    Dnia Sun, 02 Sep 2007 10:09:17 +0200, t...@o...pl napisał(a):
    > Może chodziło o paruzję ?

    A ja wiem... ;)
    To element orwellowskiek "nowomowy", czyż nie? ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 16. Data: 2007-09-02 11:27:07
    Od: cb <c...@N...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > koniec miesišca łšcznš kwotš wynikajšcš z miesięcznego zestawienia
    > sporzšdzonego na podstawie danych wynikających z tej ewidencji.
    > 2. Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać co najmniej
    > następujšce dane: datę i kolejny numer zestawienia, sumę przychodów
    > ze sprzedaży pomniejszonš o należny podatek od towarów i usług
    > oraz o warto?ć towarów i usług nie stanowišcš przychodów w rozumieniu
    > ustawy o podatku dochodowym i powiększonš o przychody nie objęte
    > obowišzkiem ewidencjonowania dla celów podatku od towarów i usług.

    To co zacytowałeś to IMO dotyczy podatników zwolnionych, czyli nie mnie.
    Więc dalej nie bardzo rozumiem o co chodzi.

    cb

  • 17. Data: 2007-09-02 19:52:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Sep 2007, cb wrote:
    [...cięcie...]

    > To co zacytowałeś to IMO dotyczy podatników zwolnionych, czyli nie mnie. Więc
    > dalej nie bardzo rozumiem o co chodzi.

    No, ja czasem doradzam, żeby zrobić jak ja kiedyś ;) - okularki sprawić!
    Przeczytaj WSZYSTKO.
    Celowo podałem przepisy dotyczące ZARÓWNO podatników zwolnionych jak
    i czynnych.
    Odesłań do ustawy (metodą "o której mowa w art.xxx ust.y pkt.z")
    nie komentowałem, zakladam że albo wiesz albo zajrzysz.
    I nie przejmuj się za bardzo "zestawieniem", skoro oczywiste jest że
    *są* przychody i koszty których terminy zaliczenia do VAT nie pokrywają
    się z terminami dla KPiR - IMVHO z przepisu nie wynika zakaz ujęcia
    tego "zestawienia" wprost w ewidencji (znaczy np. w osobnej kolumnie
    piszemy dane dla KPiR i już).

    pzdr, Gotfryd