  • 1. Data: 2006-02-03 12:32:11
    Temat: Ewidencja sprzedaży- jak to w koncu?
    Od: "sliver" <i...@i...pl>

    § 19.
    > 1. Zapisy w księdze dotyczące przychodów ze sprzedaży wyrobów,
    > towarów handlowych i usług są dokonywane na podstawie
    > wystawionych faktur, a w przypadku sprzedaży nie udokumentowanej
    > fakturami - na podstawie wystawionego na koniec dnia dowodu
    > wewnętrznego, w którym w jednej kwocie wykazana jest wartość
    > tych przychodów za dany dzień, o ile nie jest prowadzona
    > ewidencja sprzedaży lub ewidencja przy zastosowaniu kas
    > rejestrujących.

    Czyli mam rozumiec ze jezeli wystawiam dowód wewnetrzny to kazdu takowy,
    kazdego dnia wpisuje do KPiR jako dokument przychodu, tak? A co w przypadku
    jezeli sprzedaz niefakturowana w danym dniu wynosi zero? Wpsiujemy do ksiegi
    dowód w kwocie 0? Cos tak słyszałem ze zero tez trzeba.
    A kiedy prowadze ewidencje sprzedazy to jak? Ja juz sie pogubiłem. Mam
    ksiązke ewidencji sprzedazy gdzie kazdego dnia wpisuje sprzedaz
    niefakturowana. I co dalej? Na koniec miesiąca sumuje to i wpisuje jako
    jedna pozycje do KPiR?
    Obie te metody daja ten sam efekt sumaryczzny tylko jak to prowadzic zeby
    zaden krwiopijczy urzedniczy biurokrata sie nie przyczepił?

    --
    sliver

  • 2. Data: 2006-02-04 09:18:50
    Temat: Re: Ewidencja sprzedaży- jak to w koncu?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "sliver" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ksiązke ewidencji sprzedazy gdzie kazdego dnia wpisuje sprzedaz
    > niefakturowana. I co dalej? Na koniec miesiąca sumuje to i wpisuje jako

    Tak - oczywiscie wystawiajac stosowny DW.

    Pozdrawiam
    SDD