  • 1. Data: 2006-02-03 12:05:31
    Temat: Zakladanie DG i ZUS
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    Swego czasu moj tata zakladal firme i przy zglaszaniiu w zusie musial
    posiadac nip-1 czy jakos tak (nadanie numeru NIP). Teraz ja zakladam firme i
    juz teraz wiem ze taki dokument na pewno zgubilem... US nie wydaje ponownie
    czegos takiego, jedynie co moge miec to NIP-5 (potwierdzenie nadania nr
    NIP). Czy ZUS zadowoli sie takim papierkiem ?Dzwonilem i powiedziano mi ze
    nie- musze miec ten nip-1.
    Teraz pytam was , czy mieliscie podobne problemy ???

  • 2. Data: 2006-02-03 21:24:14
    Temat: Re: Zakladanie DG i ZUS
    Od: tarcamion <tarcamion_nie_lubie_spamy@bardzo_gazeta.pl>

    retryko napisał(a):
> [...]
    > nie- musze miec ten nip-1.
    > Teraz pytam was , czy mieliscie podobne problemy ???

    Przeczytaj kilka wątków wyżej

  • 3. Data: 2006-02-06 21:25:35
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    > Przeczytaj kilka wątków wyżej