-
1. Data: 2008-02-07 22:49:39
Temat: Ewidencja sprzedazy wysyłkowej
Od: "Piotr Sztangret" <p...@i...pl>
Witam,
Prowadze od niedawna działalnosc (jestem Vatowcem, KPiR, na razie bez kasy
fiskalnej). Sprzedaz nieudokumentowana ksieguje na podstawie wystawianych
codziennie dowodów wewnętrznych.
Mam pytanie.. jak postapic w przypadku sprzedazy wysylkowej, tzn.
zwyczajnego pobrania. (zaznaczam ze nie jest tego zbyt wiele)? I najlepiej
zrobic to tak zeby wszytsko gralo ;). Wystawic osobny dowod wewnetrzny? A
jesli tak to czy z data otrzymania zaplaty? A to dlatego ze w przypadku
sprzedazy wysylkowej momentem powstania obowiazku podatkowego jest data
otrzymania pieniedzy na konto?
Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Pozdrawiam,
Piotr Sztangret
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wg Polaków nasz system podatkowy jest skomplikowany, niesprawiedliwy i niezrozumiały
-
Podatek od nieruchomości i wynajem - jakie są wątpliwości?
-
Blokada rachunku nie upoważnia z automatu do wykreślenia firmy z VAT
-
Zgłoszenie do estońskiego CIT: czy brak sprawozdania i niezamknięcie ksiąg ma wpływ na jego skuteczność?