  • 1. Data: 2008-02-07 22:49:39
    Temat: Ewidencja sprzedazy wysyłkowej
    Od: "Piotr Sztangret" <p...@i...pl>

    Witam,

    Prowadze od niedawna działalnosc (jestem Vatowcem, KPiR, na razie bez kasy
    fiskalnej). Sprzedaz nieudokumentowana ksieguje na podstawie wystawianych
    codziennie dowodów wewnętrznych.

    Mam pytanie.. jak postapic w przypadku sprzedazy wysylkowej, tzn.
    zwyczajnego pobrania. (zaznaczam ze nie jest tego zbyt wiele)? I najlepiej
    zrobic to tak zeby wszytsko gralo ;). Wystawic osobny dowod wewnetrzny? A
    jesli tak to czy z data otrzymania zaplaty? A to dlatego ze w przypadku
    sprzedazy wysylkowej momentem powstania obowiazku podatkowego jest data
    otrzymania pieniedzy na konto?

    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.

    Pozdrawiam,
    Piotr Sztangret