  • 1. Data: 2009-03-19 16:29:40
    Temat: F.VAT - cena jednostkowa netto?
    Od: bdronka <"[bok"@torama.pl>

    Witam.
    Rozporządzenie dotyczące faktur vat mówi że:

    na fakturze powinno znajdować się conajmniej
    jednostkowa cena bez podatku

    Spotkałem wiele faktur, które nie mają jednostkowej ceny.
    (np faktura za paliwo gdzie cena za 1l jest ceną brutto
    a sprzedawca pisze: Podatek liczony od wartości brutto).

    Jak to się ma do aktualnych przepisów?
    Czy taka faktura jest wypisana błędnie?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-03-19 20:26:29
    Temat: Re: F.VAT - cena jednostkowa netto?
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    bdronka pisze:
> [...]
    > (np faktura za paliwo gdzie cena za 1l jest ceną brutto
    > a sprzedawca pisze: Podatek liczony od wartości brutto).

    Za wcześnie przerwałeś czytanie rozporządzenia :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 3. Data: 2009-03-19 21:35:13
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    ajt w <news:gpu9ss$99l$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Za wcześnie przerwałeś czytanie rozporządzenia :)

    Z tym, że autor rozporządzenia mógł ułatwić tak jak to zrobił np. tu:

    2) numery identyfikacji podatkowej sprzedawcy i nabywcy, z
    zastrzeżeniem ust. 10 i 11;

    ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2009-03-20 14:58:07
    Od: bdronka <"[bok"@torama.pl>

    TomN pisze:

    > Z tym, że autor rozporządzenia mógł ułatwić tak jak to zrobił np. tu:
    >
    > 2) numery identyfikacji podatkowej sprzedawcy i nabywcy, z
    > zastrzeżeniem ust. 10 i 11;
    >
    > ;>

    gdzie można znależć aktualne rozporządzenie ze zmnianami odnośnie
    wystawiania faktur VAT?

  • 5. Data: 2009-03-20 15:01:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2008/1337.htm

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-03-20 15:01:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-20, bdronka <"[bok"@torama.pl> wrote:

    [...]

    > gdzie można znależć aktualne rozporządzenie ze zmnianami odnośnie
    > wystawiania faktur VAT?

    http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=4318
    0&id_pismo=509&i=0

    --