  • 1. Data: 2004-12-01 16:08:39
    Temat: FV wewn. przy WDT
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Jak to wygląda z numeracją FV wewnętrznych - dokumentujących
    wewnątrzwspólnotowy zakup towarów - czy prowadzi się odrębą rejestrację
    takich faktur, czy mogą( muszą ) im być nadawane numery w ciągłym systemie
    jak dla faktur na zwykłą sprzedaż.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 2. Data: 2004-12-01 22:20:46
    Temat: RE: FV wewn. przy WDT
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz)

    Dla nabyc wewnatrzwspolnotowych prowadzisz odrebna numeracje gdzie
    wystawiasz kopie faktury (tam naliczasz VAT nalezny i wprowadzasz do
    rejestru sprzedazy)a oryginal faktury (wprowadzasz do rejestru zakupy gdzie
    na podstawie wlasnie faktury oryginal odliczasz sobie VAT.

    Gosia

  • 3. Data: 2004-12-02 07:17:33
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >tam naliczasz VAT nalezny i wprowadzasz do
    >rejestru sprzedazy)

    ...to chyba już trochę lekka przesada z Twojej strony; raczej nie powinnaś
    WNT wykazywać w rejestrze sprzedaży, ponieważ zawyżasz tym samym obrót, a
    poza tym to od kiedy nabycie jest sprzedażą. Możesz (a chyba nawet powinnaś)
    prowadzić oddzielny rejestr dla WNT.

    >Jak to wygląda z numeracją FV wewnętrznych - dokumentujących
    >wewnątrzwspólnotowy zakup towarów -

    ja prowadzę taka numerację: (odrębną dla fa wew)
    xx/mm/rrrr
    nrfaktur/miesiąc/rok

    Alter Native (GG 4646628)