  • 1. Data: 2004-12-01 14:51:43
    Temat: Praca dla obecnego pracodawcy a moja DG
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl>

    Witam!

    Mam kilka pytan
    Ale moze najpierw wstep:

    Otoz zakladam DG i dalej pracuje w firmie X. Zus oplaca mi firma X a w mojej
    DG place tylko zdrowotne. To kumam
    Moja firma bedzie handlowala tkaninami i inne uslugi.
    Pytania:
    1. Czy pracujac dla firmy X moge w ramach swojej DG wykonywac inne uslugi
    dla X nie zwiazane z moim etatem?
    2. Czy pracujac dla firmy X moge w ramach swojej DG wykonywac inne uslugi
    dla X ale zwiazane z moim etatem (robic to samo ale po godzinach)
    3. Czy pracujac dla X moge zatrudnic pracownika, ktory bedzie pomagal mi w
    mojej pracy stalej w firmie X, ale placic bede mu ja?
    4. Moze jakos inaczej to rozwiazac? Jakies propozycje? Moze sie zwolnic
    zatrudnic pracownika i razem swiadczyc uslugi firmie X jako firma Y. Ale tak
    chyba nie moge ?

    Pozdrawiam

    KOMTUR

  • 2. Data: 2004-12-01 15:31:48
    Temat: Re: Praca dla obecnego pracodawcy a moja DG
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1. Czy pracujac dla firmy X moge w ramach swojej DG wykonywac inne
    uslugi
    > dla X nie zwiazane z moim etatem?

    tak

> [...]

    > 3. Czy pracujac dla X moge zatrudnic pracownika, ktory bedzie pomagal mi
    > mojej pracy stalej w firmie X, ale placic bede mu ja?

    nie, poniewaz to co on wykonuje to jest dzialanosc Twojej firmy,
    a jak Wiesz jest to przez okres roku zabronione.

    > 4. Moze jakos inaczej to rozwiazac? Jakies propozycje?

    uslugi siwdczyc przez posrednika (firma nr 3) ale jezeli trafisz na
    inteligentnego urzednika
    ( a zdarzaja sie :-)) to moze byc nieprzyjemnie.

    Moze sie zwolnic
    > zatrudnic pracownika i razem swiadczyc uslugi firmie X jako firma Y. Ale
    tak
    > chyba nie moge ?

    nie mozesz.

    P.

    ps.
    mozesz na umowe zlecenie swiadczyc uslugi. (chyba)

  • 3. Data: 2004-12-02 22:10:57
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:coko54$5mu$1@inews.gazeta.pl...

    przepraszam, wątek jest mi obcy zupełnie, więc może jakiś link do
    czegoś o czym piszecie, proszę...

    > uslugi
    >
    > tak

    tu się własnie zgubiłem,
    przecież to jest działalność jego firmy, więc skąd to poniżej???

    > nie, poniewaz to co on wykonuje to jest dzialanosc Twojej firmy,
    > a jak Wiesz jest to przez okres roku zabronione.

    regent...
    (wdzięczny...)

  • 4. Data: 2004-12-03 10:30:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tu się własnie zgubiłem,
    > przecież to jest działalność jego firmy, więc skąd to poniżej???

    ale on jako zatrudniony w firmie X wykonuje inne uslugi niz teraz te ktore
    zamierza wykonywac
    w ramach swojej dzialalnosci, wiec nie widze problemu.

    > pomagal mi

    Tutaj nie , jezeli ten pracownik bedzie wykonywac uslugi ktore KOMTUR
    wykonywal
    pracujac dla X, jezeli beda to inne uslugi to wtedy TAK.

    P.