  • 71. Data: 2007-02-07 22:52:27
    Temat: Re: Faktura nie VAT?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-02-2007 o 23:36:01 Paulus <p...@t...pl> napisał(a):

    > W wiadomosci: eqdh18$kn5$...@n...onet.pl,

    > Nieposluszenstwo obywatelskie. I raczej nie w imieniu prawa, tylko wprost
    > przeciwnie.

    Zależy czy uznajesz, że jak posłowie przegłosują zużyty papier toaletowy
    to będziesz musiał smarować się fekaliami ;)

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 72. Data: 2007-02-07 23:18:44
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Paulus wrote:

    > Nieposluszenstwo obywatelskie.

    Wlasnie.

    > I raczej nie w imieniu prawa, tylko wprost
    > przeciwnie.

    Nie no, wbrew prawu, ale w imieniu prawa. Jest nawet zdefiniowane.
    Zgadzasz si e poniesc konsekwencje, swiadom jestes, i nie jest to wybryk
    huliganski. Po prostu idziesz do wladzy (albo oni do ciebie) i mowisz
    "Pierd... was, nie bede placil, a teraz mnie aresztujcie!" ;)

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>