  • 1. Data: 2005-09-30 21:21:51
    Temat: Faktura- refaktura
    Od: "mała m" <k...@i...pl>

    Witam,

    Kupiłam rzeczy ze stawką 22 % w imieniu firmy X, na swoją
    działalnosć. Rzeczy te były potrzebne do przeprowadzenia jakiś tam
    czynności wynikających z umowy firmy X oraz umowy między firmą X a
    moją działanością. Na nowej fakturze wystawionej dla firmy X
    napisałam ze jest to refaktura z faktury numer....z dnia...

    Co dalej z tym zrobić? Jak mam to zaksięgować?
    Jako kupno a potem sprzedaż?
    Vat taki sam zakupu i sprzedaży.

    Za pomoc dziękuję.
    M.

  • 2. Data: 2005-10-01 07:17:58
    Temat: Re: Faktura- refaktura
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2005 23:21:51 +0200, mała m napisał(a):

    ..

    > Co dalej z tym zrobić? Jak mam to zaksięgować?
    > Jako kupno a potem sprzedaż?
    > Vat taki sam zakupu i sprzedaży.

    Możesz tak.

    --