  • 11. Data: 2011-12-02 11:40:48
    Temat: Re: Faktura wystawiona po czasie
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    cinews:9jro67Flv7U1@mid.uni-berlin.de...

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
    > Pokwitowanie spełniło by trochę rolę paragonu, w tym sensie, że przy
    > finalizacji usługi klient ma prawo zażądać od sprzedawcy pokwitowania
    > i jeżeli chce w ciągu 7 fakturę, to powinien zgłosić się z tym
    > pokwitowaniem do sprzedawcy?

    Przepraszam, miało być - "w ciągu 7 DNI fakturę"

  • 12. Data: 2011-12-02 17:28:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Dec 2011, Paweł Szostek wrote:

    > Pokwitowanie spełniło by trochę rolę paragonu,

    Nie trochę, tylko jeśli stwierdza sprzedaż (i taka jest jego
    główna funkcja, a nie "bycie dowodem przyjęcia pieniędzy"),
    to właśnie *jest* paragon.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-12-04 19:15:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 02:21:07 -0800 (PST), Paweł Szostek napisał(a):

    > No tak, ale jeżeli mam dużo klientów, to mogę nie pamiętać czy ten
    > klient faktycznie był moim klientem.

    Masz poniżej 40k/rok obrotu i nie pamiętasz swoich klientów?
    To identyfikuj ich sobie jakoś, choćby kartką z pieczątką.

    > A jeżeli będzie chciał mnie oszukać? Możne potrzebne mu są do czegoś
    > fikcyjne faktury?

    I niby co strasznego miałby zrobić z Twoją fakturą? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl