  • 1. Data: 2003-12-22 13:01:01
    Temat: Re: Studia podyplomowe-jaka to ulga?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Przyznaje, ze mam powazny metlik w glowie, bo po telefonach do dwoch
    Urzedow
    > Skarbowych uzyskalam dwie rozne informacje. W moim powiadomiono mnie, ze
    > podlega to pod ksztalcenie w szkolach wyzszych, a w "nie moim", ze pod
    > doksztalcanie i doskonalenie zawodowe. Roznica? Ok. 300 zl dla mnie, wiec
    > dopytuje gdzie moge. Dodam, ze nie ukonczylam jeszcze 35 lat. Czy ktos wie
    > jak jest na pewno?

    Powaznie gdzies to czytalem. Chodzi chyba o szkoly posiadajace uprawnienia
    szkol publicznych. Zadzwon do szkoly i zaputaj czy takie uprawnienia
    posiadaja. Teraz juz nie pamietam dokladnie, ale to chyba o to chodzilo.

    Adam

  • 3. Data: 2003-12-22 14:06:02
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

> [...]
    > szkol publicznych. Zadzwon do szkoly i zaputaj czy takie uprawnienia
    > posiadaja. Teraz juz nie pamietam dokladnie, ale to chyba o to chodzilo.

    No posiada chyba jesli to panstwowy Uniwerek przeciez!
    Monika

  • 4. Data: 2003-12-22 14:24:24
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Monika" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No posiada chyba jesli to panstwowy Uniwerek przeciez!
    > Monika
    >
    > W objaśnieniu do "Wydatki na odpłante dokształcanie...." wyczytałam:
    Wydatki te podlegają odliczeniu jeżeli nie zostały odliczone od podatku w
    ramach ulgi na odplatne kształcenie w szkołach wyższych"
    Może to coś Ci rozjaśni.
    Pozdrawiam. Baśka

  • 5. Data: 2003-12-22 19:15:49
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Monika" <s...@w...pl> wrote in message

    > No posiada chyba jesli to panstwowy Uniwerek przeciez!
    > Monika

    wg mnie zależy od tego, jaki papier dostaniesz po zakończeniu studiów:
    - jeżeli tylko dyplom ukończenia studium podyplomowego - to odpłatne
    dokształcanie
    - jeżeli tytuł drugiego magistra (no bo warunkiem najczęściej jest
    posiadanie studiów wyższych) to wtedy może być kształcenie w szkołach
    wyższych.

    pzdr.
    Magda