  • 1. Data: 2003-12-22 12:07:51
    Temat: ZMIANY OD 2004 ROKU
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy znacie jakies mijejsce w necie, gdzie jest kompendium wiedzy na temat
    zmainy w podatkach i KP od przyszlego roku. W szczegolnosci chodzi mi o
    ograniczenia przy wyborze podatku liniowego. Gdzies mi wpadlo w oko, ze nie
    mozna swiadczyc uslug np dla bylego pracodawcy.

    Pozdrawiam
    Adam
    P.S. Korzystajac z okazji, ze udzielilem sie na forum, pragne zlozyc
    wszystkim zyczenia z okazji nadchodzacych swiat i Nowego Roku. Zyczenia sa
    dla wszystkich forumowiczow. a nie tylko dla tych co sie wypowiedza w
    temacie. DO SIEGO ROKU MAFIO KSIEGOWA ;-)

  • 2. Data: 2003-12-22 12:26:10
    Temat: Re: ZMIANY OD 2004 ROKU
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > mozna swiadczyc uslug np dla bylego pracodawcy.
    Tekst ujednolicony ustawy ale pewnie nie o to ci chodzi .
    http://www.gofin.pl/p_a.php?id_punkt=36&id_temat_htm
    l=38880
    Ale może sie komuś przyda .

    No prosze i jesteśmy mafia .
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-12-22 13:04:52
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    DO SIEGO ROKU MAFIO KSIEGOWA ;-)

    Sprostoiwanie do okreslenia "MAFIA KSIEGOWA". Kiedys uczyl mnie taki Pan. On
    zawsze mowil, ze w Polsce jest kilka mafii takich jak "prawnikow", "biala
    smierc", "notariusze", "ksiegowi", "brokerzy", "przebiegli" itd. Spodobalo
    mi sie to okreslenie, bo chyba cos w nim jest.

    Pozdrawiam
    Adam