  • 11. Data: 2005-03-05 12:51:00
    Temat: Re: Faktura za komputer..
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0503042350440.1896@athlon>,

    > Ale do EST ów "wygrzebany spod łóżka" monitor musi być w takim razie
    > doliczony (do WP).

    Zgoda. Tylko co z wyceną (zakładam, że faktura się dawno zagubiła, a
    modele tej klasy to już tylko na wyprzedażach garażowych można dostać)?
    Na mój gust może być 0...

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 12. Data: 2005-03-05 12:56:41
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <4228c749$0$1356$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "Martin Jedrzejewski" <l...@a...pl> wrote:

    > no więc raczej jest, bez systemu operacyjnego komputer nie jest
    > funkcjonalny, można zainstalować np. DOS-a ale to też (chyba) trzeba kupić.
    > Dałem sobie już z tym spokój i zostawiłem w gestii ksiegowej. Gdybym się
    > temu przyjrzał wcześniej to pewnie bym wytargował te 25 złotych.
    >
    > Chociaż faktycznie, jest sens kupić komputer bez systemu,a następnego dnia
    > kupić sam system na odrębnej fakturze, tak jak pisał Tomasz mail wyżej.

    A nie, tu akurat zgadzam się z Gotfrydem i Maddy - system to Wartość
    Niematerialna i Prawna, a nie część środka trwałego. I należy się
    domagać ujęcia go jako osobnej pozycji na fakturze.

  • 13. Data: 2005-03-05 20:49:19
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > no więc raczej jest, bez systemu operacyjnego komputer nie jest
    > funkcjonalny

    A linux? Jest darmowy i... nie taki diabeł straszny. No i ma wszystkie
    programy za darmo jakich w firmie potrzebujesz, za wyjątkiem
    ewentualnych specjalizowanych. Nowsze dystybucje są proste jak
    windows.

  • 14. Data: 2005-03-05 21:26:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    Saturday, March 5, 2005, 9:49:19 PM, you wrote:

    > A linux? Jest darmowy i... nie taki diabeł straszny. No i ma wszystkie
    > programy za darmo jakich w firmie potrzebujesz,

    Pogrom Płatnika z teletransmisją też?

    > za wyjątkiem ewentualnych specjalizowanych.

    Ano właśnie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2005-03-05 23:24:55
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Pogrom Płatnika z teletransmisją też?
    A nie można go uruchomić z wine pod linuxem? Czytaj:
    http://www.janosik.net/wine.html
    Teletransmisje też chodzą, ale w końcu od czego jest google?

    > Ano właśnie.
    Co właśnie? A do windowsa masz za darmo? Ja pisałem o tym, co z
    linuxem jest DARMOWE. Bo uruchomienie płatnego programu pod wine
    nie jest darmowe - kosztuje tyle samo co przy instalacji w windzie