  • 21. Data: 2009-04-29 15:14:15
    Temat: Re: Faktura zaliczkowa
    Od: <s...@a...pl>

    > No jak wypłynie, jak podmieniam? Poza tym, niczym się nie różni, poza datą
    > płatności, która, jak sam mówicie, jest nieobowiązkowa, więc to ta sama
    > faktura.

    W ten prosty sposób można zarzucić, że faktura została wystawiona dwukrotnie. A
    zapewne wiesz co się dzieje w takiej sytuacji i jakie rodzi to konsekwencje.

    Nieobowiazkowa data płatnosci to co innego.

  • 22. Data: 2009-04-29 15:51:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 16:29
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.us5jutq4l60ql1@unk>):

    > Wykroczenie skarbowe a przestępstwa z art. 270/271KK to trochę inny
    > kaliber :)

    Czyli co, zbankrutować, zapłacić podwójny podatek tylko temu, że się źle
    wydrukowało datę płatności na fakturze?

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2009-04-29 16:29:22
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tristan wrote:
    > Czyli co, zbankrutować, zapłacić podwójny podatek tylko temu, że się źle
    > wydrukowało datę płatności na fakturze?

    A czy przypadkiem nabywca Twojej usługi powinien w takim przypadku
    wystawić notę korygującą, skoro już musisz "poprawiać" nieobowiązkowe
    elementy faktury?

    Zasadniczo przeciwwskazań nie widzę (zakładam, że nie jesteś MP).

    Piotrek

  • 24. Data: 2009-04-29 16:30:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tristan wrote:
    > Czyli co, zbankrutować, zapłacić podwójny podatek tylko temu, że się źle
    > wydrukowało datę płatności na fakturze?

    A czy przypadkiem nabywca Twojej usługi nie powinien w takim przypadku

  • 25. Data: 2009-04-29 20:55:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:gt97gs$94c$2@news.interia.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 11:25
    > (autor Piotrek
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <4...@p...na.berdyczow.info>):

    > Zdziwiłbyś się. Właśnie mam do poprawy 1 fakturę, bo dotarła do klienta 27 a
    > termin był na 26 i nie zdążył zapłacić. I muszę generować identyczną
    > fakturę tylko z terminem na przyszły tydzień.

    Jesteś pewien, że to klient nie zdążył, czy może klient ma "umowę" z
    bankiem, i bank płaci za zobowiązania, których termin płatności nie
    minął -- a z innymi to niech sie bujają "klient" i wystawca faktury?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2009-04-30 05:55:58
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    >W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 12:08
    > (autor ewka
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gt98vl$a4q$1@news.onet.pl>):

    > No ale jak chce odliczać, skoro nie zapłacił? Jak zapłaci, to dostanie
    > zaliczkową do odliczenia.

    No jak widac ludzie roznie kombinuja, dla mnie najwazniejsze zeby te kombinacje
    byly zgodne z prawem. Ale czasami to czlowiek juz glupieje, jak ktos Ci wmawia,
    ze przeciez tak sie robi, ze juz nie raz taka fakture zaliczkowa mial itp.
    Dlatego tez zadalam pytanie na grupie, bo juz mialam watpliwosci czy aby ja na
    pewno jestem w temacie zorientowana.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 27. Data: 2009-04-30 06:15:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 18:30
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gt9vsb$gv1$3@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > A czy przypadkiem nabywca Twojej usługi nie powinien w takim przypadku
    > wystawić notę korygującą, skoro już musisz "poprawiać" nieobowiązkowe
    > elementy faktury?

    Ale on tej faktury w ogóle nie przyjął, bo była PO DACIE.
    Faktura poszła do niszczarki, żeby nie płacić karę za przelew po dacie.

    --
    Tristan