  • 11. Data: 2009-07-27 19:35:35
    Temat: Re: Faktury z Bluemedia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    s...@a...pl wrote:

    > Ja mam to:

    > Mam wrazenie że nie podpisałeś nim upoważnienia i dostajesz właśnie
    > "obrazy".

    A to przepraszam, chyba coś mnie ominęło.

    M.

  • 12. Data: 2009-07-27 19:43:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 18:36:32 +0200, Tomek napisał(a):
    > Teraz już chyba ma, ale z tymi PDFami które po wydruku
    > mają nabierać mocy prawnej to przegięli, więc
    > nie chcę mieć z nimi do czynienia.

    A pomyśleć że wszystko przez idiotów z wiejskiej... A wystarczyłoby odrobinę
    dobrej woli by faktury w PDFach były czymś normalnym i akceptowalnym.
    Tymczasem nadal trzeba się bawić w cyrki typu drukowanie i składanie na pół,
    że niby pocztą przyszło :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2009-07-27 20:27:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-07-2009 o 21:43:43 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > Tymczasem nadal trzeba się bawić w cyrki typu drukowanie i składanie na pół,

    Nie przesadzajmy, wpuszczanie w maliny z pdfami to autorski pomysł Bluemedii,
    inne firmy nie mają problemów z wysłaniem kartki.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 14. Data: 2009-07-27 20:29:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Nie przesadzajmy, wpuszczanie w maliny z pdfami to autorski pomysł Bluemedii,
    > inne firmy nie mają problemów z wysłaniem kartki.

    Ty wiesz jaka to kasa przy drobnych płatnościach ?

  • 15. Data: 2009-07-27 20:35:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-07-2009 o 22:29:22 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Ty wiesz jaka to kasa przy drobnych płatnościach ?

    Przecież wiem że to właśnie o to chodzi, nie zmienia to faktu
    że te ich teksty o "nabywaniu mocy prawnej" zahaczają
    to dla mnie szara strefa pod względem rzetelności,
    żeby nie uzyć mocniejszych słów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 16. Data: 2009-07-28 15:01:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie przesadzajmy, wpuszczanie w maliny z pdfami to autorski pomysł
    > Bluemedii, inne firmy nie mają problemów z wysłaniem kartki.

    oczywiscie ze nie przesadza.
    Tylko kretyn mogl wymyslic przepis w mysl ktorego faktura dobrze
    zaksiegowana, z zaplaconym podatkiem ale wysłana w formie np. PDf nie jest
    prawidłowym dokuemntem. Tylko KRETYN albo ktos niedouczony...

    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon

  • 17. Data: 2009-07-28 17:21:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-07-2009 o 17:01:26 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

> [...]
    > zaksiegowana, z zaplaconym podatkiem ale wysłana w formie np. PDf nie jest
    > prawidłowym dokuemntem. Tylko KRETYN albo ktos niedouczony...

    Co ma piernik do wiatraka...

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 18. Data: 2009-07-28 18:31:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co ma piernik do wiatraka...

    no wlasnie nie wiem.
    Jacek Osiecki nie pisał o swojej ocenie działania Bluemedii tylko o swojej
    ocenie zasad zwiazanych z fakturami w PDF, a ty wrociłes z tematem do BM,
    twierdzac ze Jacek przesadza.
    Tye ze on o czyms innym pisał (z czym zreszta sie zgadzam)

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr