  • 1. Data: 2009-07-25 09:48:26
    Temat: Zakupy amazon.com i sprzedaż w polsce....?
    Od: "Bolek" <s...@s...pl>

    Witam,

    chciałbym kupować książki w amerykańskim amazonie ( amazon.com ) i jedynym
    dokumentem sprzedaży jest coś co tylko teoretycznie nazywa się invoice, bo
    nie mam gdzie wstawić nip, a i jest nawet napis "This is not a VAT invoice".

    i teraz tak - chciałbym sprzedać takie książki w sklepie w polsce, jestem
    płatnikiem vat, wystawiam faktury lub paragony z fiskalnej, chodzi tylko o
    książki więc wiadomo brak cła i brak vatu. Pytanie jest proste, czy mogę to
    robić i czy cokolwiek mogę odliczyć ?