  • 1. Data: 2003-11-04 20:12:12
    Temat: Firma w mieszkaniu-rozliczenie pradu
    Od: "Hubert" <p...@p...edu.pl>

    Witam,
    mam zarejestrowana firme w mieszkaniu swoich rodzicow.
    W jaki sposob moge obliczyc kwote za zuzyty prad , ktora bede mogl wrzucic w
    koszty firmy.
    Z czynszemnie mam klopotow-wyliczam procentowy udzial pokoju w mieszkaniu i
    mnoze to przez czynsz (bez funduszu remontowego).
    Co jeszcze moge wrzucic w koszty fimry zarejestrowanej w mieszkaniu?

    pozdrawiam
    hubert

  • 2. Data: 2003-11-04 23:11:57
    Temat: Re: Firma w mieszkaniu-rozliczenie pradu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003, Hubert wrote:
    [...]
    >+ W jaki sposob moge obliczyc kwote za zuzyty prad , ktora bede mogl wrzucic w
    >+ koszty firmy.

    Ha, najpewniejszy zapodał pewnie HALKOMP:
    (dodatkowy licznik :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)