  • 1. Data: 2004-02-22 11:49:19
    Temat: Formy opodatkowania???
    Od: "Mart" <m...@p...pl>

    Przepraszam w poprzednim nie wpisałem tematu

    Witam,
    Chcę otworzyć dodatkową działalność. Jestem zatrudniony w chwili obecnej w
    firmie na pełny etat. Jaki podmiot gospodarczy będzie najkorzystniej wybrać?
    Jaka formę opodatkowania?
    Pozdrawim
    ASTON
    "THE WAY OUT"

    ASTON
    "THE WAY OUT"
    ************************

  • 2. Data: 2004-02-22 19:33:00
    Temat: Re: Formy opodatkowania???
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    Użytkownik "Mart" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcę otworzyć dodatkową działalność. Jestem zatrudniony w chwili obecnej w
    > firmie na pełny etat. Jaki podmiot gospodarczy będzie najkorzystniej
    Zależy jaka to działalność?
    Janina

  • 3. Data: 2004-02-23 20:00:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Feb 2004, Mart wrote:

> [...]
    >+ firmie na pełny etat. Jaki podmiot gospodarczy będzie najkorzystniej wybrać?

    Wybacz że ci to przedstawię w formie sprowadzenia do absurdu, ale
    załóżmy że ta "dodatkowa działalność" to ma być bank. No to wtedy
    musi być S.A. i nie ma wyboru.
    Załóżmy że owa "dodatkowa działalność" to ma być import.
    No to musisz być pod VAT, nie ma wyjścia.
    Itd, itp. !

    >+ Jaka formę opodatkowania?

    MY mamy wiedzieć ???
    Jakby była jedna "najlepsiejsza" forma to by ją WSZYSCY stosowali.
    Musisz dobrać taką jaka wydaje ci się właściwa.
    Oczywiście jest szansa że znajdzie się miejsce na działanie praw
    Murphy'ego, i jak chcesz na nas zepchnąć odpowiedzialnośc że
    zły podatek wybrałeś - to nic z tego :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)