  • 1. Data: 2006-01-05 13:15:19
    Temat: Fundusz Świadczeń Socjalnych
    Od: "danusia" <d...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie funduszu świadczeń socjalnych tzn; od 2004r roku firma
    zrezygnowała z tworzenia w/w funduszu , ale pozostał naliczony i nie
    wpłacony na konto fundusz z 2003r. Po kontroli PIP dostałam decyzję o
    wpłaceniu tej kwoty na konto funduszu . Czy ta wpłata będzie stanowiła
    koszty uzyskania przychodu w 2005r, jeżeli funduszu został przekazany na
    konto?
    Wiem , że jeżeli fundusz zostanie przekazany na odpowiednie konto , to wtedy
    zalicza się w koszty , tylko nie wiem czy dotyczy to tylko roku bieżącego ,
    czy zaległe wpłaty też można.
    (KH ,VAT, PDOF)
    Danusia.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0601-2, 2006-01-05
    Przetestowano na: 06-01-05 14:15:30