  • 1. Data: 2006-01-05 12:34:52
    Temat: Co poza utrata chorobowego grozi za spoznienie z ZUS-em?
    Od: "Fitek" <...@...pl>

    Chcialem zapytac, ile mozna opoznic sie z zaplata ZUS-u, zeby to jeszcze nie
    bylo niebezpieczne.
    I jakie moga byc najgorsze konsekwencje (poza utrata chorobowego) w
    przypadku opoznienia wynoszacego 5, 10 lub 30 dni.
    Czy przy placeniu zaleglej skladki musze powiekszyc ja o jakies odsetki?

  • 2. Data: 2006-01-08 01:58:37
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fitek" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadku opoznienia wynoszacego 5, 10 lub 30 dni.
    > Czy przy placeniu zaleglej skladki musze powiekszyc ja o jakies odsetki?

    Dosyc spokojnie, jak nie dopatrzą sie to i rok możesz nie płacic..ale potem
    i tak zapłacisz razem z odsetkami. Najpierw przyjdzie zawiadomienie
    poleconym
    ze zwrotnym potwierdzeniem, z wezwaniem do zapłaty plus odsetki i koszty
    upomnienia z podanym terminem płatności...zwykle nie obejmuje ostatnich
    zaległości..jeszcze nie zdazyli dojsc do nich;)
    Jeżeli nie zapłacisz w terminie...wejda na konto bankowe...bedzie blokada a
    gdy brak środków debet;)
    Najlepiej skontaktowa sie szybko z osoba wystawiajaca wezwanie...czasem
    udaje sie jeszce przeciagną termin zapłaty..zanim wejda na konto....

    pozdrawiam

    Wiesiek