  • 1. Data: 2006-01-05 11:49:05
    Temat: faktura na remont samochodu
    Od: "Rafal Morawski" <r...@r...net>

    witam

    mam dg ale samochod nie jest zarejestrowany na firme
    czy moge wziasc fakture na jego remont?

  • 2. Data: 2006-01-05 11:52:04
    Temat: Re: faktura na remont samochodu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@r...net> napisal(a):
    > mam dg ale samochod nie jest zarejestrowany na firme
    > czy moge wziasc fakture na jego remont?

    Oczywiście, że możesz.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-01-05 14:32:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Samotnik wrote:

    > Oczywiście, że możesz.

    On się chyba chciał zapytać czy może wliczyć w KUP i odliczyć VAT ;-)

  • 4. Data: 2006-01-06 12:33:45
    Od: "Jarek" <b...@n...pl>

    > On się chyba chciał zapytać czy może wliczyć w KUP i odliczyć VAT ;-)

    Odpowiedź będzie podobna-wrzucać można wszystko, jedynie skutki tego
    "wrzucenia" w KUP będą opłakane w razie kontroli z US.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2006-01-06 18:27:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Jarek <b...@n...pl>
    w wiadomości <news:dplo3m$i3h$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości
    > Odpowiedź będzie podobna-wrzucać można wszystko, jedynie skutki tego
    > "wrzucenia" w KUP będą opłakane w razie kontroli z US.

    Jak już zgadujemy, to i ja dorzucę: chciał sie zapytać jak "wrzucić" w
    koszty ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2006-01-07 08:43:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jan 2006, Jarek wrote:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > Odpowiedź będzie podobna-wrzucać można wszystko, jedynie skutki tego
    > "wrzucenia" w KUP będą opłakane w razie kontroli z US.

    ...masz na myśli że "bez EP" czy tak w ogóle?

    Przepis powodujący najwięcej komplikacji (że "używane w DG" stają
    się przychodem z DG przy sprzedaży) jest już od dwu lat doprecyzowany,
    jak ma zapas na koszty w limicie EP to dlaczego miałby nie wrzucić? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)