  • 1. Data: 2004-08-17 06:00:07
    Temat: Ile naprawdę kosztuje pracownik ?
    Od: "Ania Smus" <s...@i...pl>

    Mam kłopot z tak prostym problemem wiec prosze Was o pomoc. Napewno to
    pytanie wydaje sie glupie ale chcialam wiedziec w najprostszy sposob ile tak
    naprawde kosztuje pracownik zatrudniony na 824 zł ?
    To ile pieniazkow musze po miesiacu wydac jezeli go juz zatrudnie ? Wszystko
    wynagrodzenie, ZUS, PIT4 ..... ?

    -------

    pozdrawiam

    Ania Smus

    s...@i...pl

  • 2. Data: 2004-08-17 08:05:43
    Temat: Re: Ile naprawdę kosztuje pracownik ?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Ania Smus <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > naprawde kosztuje pracownik zatrudniony na 824 zł ?
    > To ile pieniazkow musze po miesiacu wydac jezeli go juz zatrudnie ? Wszystko

    Może coś takiego?

    http://www.bankier.pl/firma/podatki/narzedzia/kalkul
    ator_placowy/

    P.

  • 3. Data: 2004-08-17 08:39:00
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Ania Smus" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To ile pieniazkow musze po miesiacu wydac jezeli go juz zatrudnie ?
    Wszystko
    > wynagrodzenie, ZUS, PIT4 ..... ?

    Zwróć uwagę na koszty przygotowania stanowiska pracy (jadalnia , prysznic,
    bidet, ubranie robocze, szkolenia, badania lekarskie, itd.)
    Uwzględnij koszt urlopu i choroby
    A potem "łysy koszt": pensja + ZUS

  • 4. Data: 2004-08-17 09:14:16
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:
    > Zwróć uwagę na koszty przygotowania stanowiska pracy (jadalnia , prysznic,
    > bidet, ubranie robocze, szkolenia, badania lekarskie, itd.)

    Bide...coooo? Mój pracownik nie ma bidetu! Czy dorwie mnie PIP? :)

    P.

  • 5. Data: 2004-08-17 09:27:16
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    >Czy dorwie mnie PIP? :)

    Zaproś do sibie kontrolera " na wódeczkę", to Ci powie, za co mogą cie
    ścignąć:-(

  • 6. Data: 2004-10-01 06:42:12
    Od: "Firemka" <a...@p...onet.pl>

    I jeszcze uwzględnij koszty pozbycia się pracownika w przyszłości "z
    przyczyn leżących po stronie pracodawcy" czyli odprawę.