  • 1. Data: 2008-02-12 12:59:35
    Temat: Interpretacje US
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Czy mogę tak po prostu zgłosić prośbę odnośnie interpretacji prawa do US?
    Czu musi się już toczyć jakaś sprawa między mną a US?

  • 2. Data: 2008-02-12 13:12:54
    Temat: Re: Interpretacje US
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Czy mogę tak po prostu zgłosić prośbę odnośnie interpretacji prawa do US?
    > Czu musi się już toczyć jakaś sprawa między mną a US?

    Wniosek o interpretację może zawierać opis zdarzenia przyszłego. Musi
    również zawierać Twoje własne stanowisko w sprawie oceny prawnej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-12 13:14:54
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Wniosek o interpretację może zawierać opis zdarzenia przyszłego. Musi
    > również zawierać Twoje własne stanowisko w sprawie oceny prawnej.

    A długo się czeka na taką interpretację, jakiego rzędu jest to okres?

  • 4. Data: 2008-02-12 16:37:58
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >
    > A długo się czeka na taką interpretację, jakiego rzędu jest to okres?

    chyba 2 tyg. Odpowiedź jest w stylu: ma pan rację, nie ma pan racji i
    odnoszą się do przedstawionego przec ciebie stanowiska z tego co
    pamietam, dlatego jest istotne zeby napisac je poprawnie.

  • 5. Data: 2008-02-12 17:15:59
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 12-02-2008 o 17:37:58 Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>
    napisał(a):

    > chyba 2 tyg. Odpowiedź jest w stylu: ma pan rację, nie ma pan racji i
    > odnoszą się do przedstawionego przec ciebie stanowiska z tego co
    > pamietam, dlatego jest istotne zeby napisac je poprawnie.

    Jasne, mi po 2,5 miesiąca przysłali wezwanie do blahblahblah, do napisania
    w 15 min
    po otrzymaniu wniosku.

    pozdr,
    tommyz

  • 6. Data: 2008-02-12 19:31:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@o...pl wrote:

    > Jasne, mi po 2,5 miesiąca przysłali wezwanie do blahblahblah, do
    > napisania w 15 min
    > po otrzymaniu wniosku.

    przcież oni tego nie pisali 2.5 miesiaca, tylko 15 minut. 2.5 miesiaca
    to lezalo w kolejce. Pierwszy nie byles.

    Myslec, myslec

  • 7. Data: 2008-02-13 09:55:09

    Dnia 12-02-2008 o 20:31:45 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > przcież oni tego nie pisali 2.5 miesiaca, tylko 15 minut. 2.5 miesiaca
    > to lezalo w kolejce. Pierwszy nie byles.
    >
    > Myslec, myslec

    Za bardzo się zryłeś literalną wykładnią tego co napisałem :)

    pozdr,
    tommyz