  • 1. Data: 2008-02-12 16:09:44
    Temat: O tym jak Vattenfall za nadpłaconą złotówkę spokoju mi nie daje
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    29. stycznia 2002 popełniłem zbrodnię... Zapłaciłem GZE 1,30zł za dużo za
    prąd. Uczyniłem to z konta nieistniejącej już spółki cywilnej za licznik,
    na którego umowę rozwiązano już dawno. Od tego czasu firma nie daje mi
    spokoju. Wysyła co roku tzw. potwierdzenie salda (dla nich koszt rocznie
    zapewne koło 1zł) i do tego straszy mnie iż mam im odesłać potwierdzenie
    tegoż salda (dla mnie koszt 2zł), bo milcząca akceptacja jest niezgodna z
    prawem (co ciekawe, mBank takąż milczącą akceptację przyjmuje). Parę lat
    temu dzwoniłem (koszt 5zł) i pytałem jak to rozwiązać. Wg pani z lisem się
    nie da. Nie mogę im tego podarować, a oni nie mają mi tego jak zwrócić. I
    tak co roku 1zł z ich strony i 2zł z mojej z powodu wiszącej złotówki... Ja
    to mam w dupie i im nic nie odsyłam, ciekawe kiedy mnie oskarżą.

    Co o tym sądzicie?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 2. Data: 2008-02-12 18:42:24
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    "Porządek musi byc" - skąd to znamy

  • 3. Data: 2008-02-12 18:50:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wojciech Kozlowski pisze:
    > "Porządek musi byc" - skąd to znamy

    A spróbuj wyciągnąć zaświadczenie o niezaleganiu z US mając
    niewyjaśnioną nadpłatę 1zł.

    :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2008-02-12 22:40:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Feb 2008, Tristan wrote:

> [...]
    > prąd. Uczyniłem to z konta nieistniejącej już spółki cywilnej za licznik,
    > na którego umowę rozwiązano już dawno. Od tego czasu firma nie daje mi
    [...]
    > Co o tym sądzicie?

    Poślij im ksero dokumentów "zamknięcia spółki", listę wspólników
    wraz z numerami kont oraz cytat z artykułu 875 KC z naciskiem
    na par. 1 i par.3 :>
    Niech te 1,30 podzielą między wspólników i każdemu poślą jego
    część :>
    Albo poślij im uchwałę byłych wspólników, że każda z osób (występujących
    oddzielnie) uznaje przedawnienie wierzytelności :P

    Jest tu ktoś od PK i może powiedzieć, czy tam siakiegoś wynalazku
    typu "zysk nadzwyczajny z przedawnienia" nie da się zastosować?

    pzdr, Gotfryd