    From: "seb" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Interpretacje-urlop dodatkowy niepelnosprawnych
    Date: Tue, 2 Jan 2007 13:01:56 +0100

    Witajcie

    Kolejny dylemat w rozliczaniu urlopu dodatkowego dla osob posiadajacych 1
    lub 2 grupe inwalidztwa.Otorz wedlug ustawy pracownikowi po przepracowaniu 1
    roku na danej grupie inw (1 lub 2) przysluguje urlop dodatkowy w wymiarze 10
    dni rocznie.Problem jest w tym,ze co w przypadku gdy pracownik pracuje u
    mnie od 10.grudnia i zwolnil sie 31 grudnia.Pracownik juz wczesniej nabyl
    prawo do urlopu dodatkowego ale nikt wczesniej mu go nie udzielil.Teraz ja
    wedlug ustawy musze udzielic mu 10 dni i z jakiej racji jesli przepracowal
    tylko 20 dni.
    Kodeks pracy podchodzi duzo uczciwiej do urlopu bo tam mamy proporcjonalny
    urlop do czasu pracy

    co wy o tym sadzicie i czy sa na to jakies dodatkowe paragrafy.O dziwo dodam
    jeszcze,ze jedni twierdza ze urlop naliczac trzeba proporcjonalnie,PFRON zas
    tiwerdzi ze od razu cale 10 dni,kto ma racje?

    seba