  • 1. Data: 2003-05-21 19:08:06
    Temat: Inwestycje w obcych środkach trwałych.
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    Spółka z.oo. prowadzi działalność w wydzierżawionych pomieszczeniach.
    W związku z rozkwitem firmy pomieszczenie dzierżawione chcemy przystosować
    do swoich potrzeb i zaczynamy totalny remont (inwestycja w obcym środku
    trwałym). Przypuszczam że ta inwestycja przekroczy 3500 zł.
    W związku z powyższym proszę o pomoc na temat "inwestycje w obcych środkach
    trwałych", czy od zakupów przeznaczonych na ten cel mogą odliczać VAT?
    jak mogę amortyzować takie inwestycję i jak coś takiego z klasyfikować
    (inwestycje są wykonywane w pomieszczeniach biurowych i magazynowych ).
    Proszę o pomoc, może już ktoś miał podobne doświadczenia w takiej sprawie i
    chce się nimi podzielić.

    Z góry wielkie dzięki.

  • 2. Data: 2003-05-21 19:25:24
    Temat: Re: Inwestycje w obcych środkach trwałych.
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Dorota Born" <d...@l...pl> wrote in message
> [...]
    > (inwestycje są wykonywane w pomieszczeniach biurowych i magazynowych ).
    > Proszę o pomoc, może już ktoś miał podobne doświadczenia w takiej sprawie

    można odliczać VAT.
    Amortyzacja podatkowa 10% rocznie

    Magda