  • 1. Data: 2003-05-21 20:01:08
    Temat: Sprzedaż mieszkania przed upływem 5 lat od kupna
    Od: "Olo" <n...@h...pl>

    Mam zamiar sprzedać mieszkanie przed upływem 5 lat od kupna. Oczywiście
    korzystałem z ulgi. Wiem, że po sprzedaży, jeżeli w przeciągu 2 lat za te
    pieniądze kupię inne mieszkanie, nie zapłacę podatku. Od roku wpłacam raty
    za kolejne mieszkanie. Po sprzedaniu 'starego' mieszkania zostanie mi już do
    zapłaty za nowe tylko niewielka kwota. Czy tylko tę kwote mogę uwzględnić w
    rozliczeniu pieniędzy za 'stare' mieszkanie, czy też poprzednie raty też
    jako, że umowa kupna mieszkania nowego będzie podpisana po sprzedaniu
    'starego'? Mam nadzieję, że nie zagmatwałem za bardzo... Czy ktoś mi może
    poradzić lub wskazać akt prawny, abym mógł sam go przestudiować. Dziękuję
    Aleksander