  • 1. Data: 2002-11-14 09:04:33
    Temat: JAK PRZEJRZEC ARCHIWYM
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak w temacie. Padaja jakies slowa, ale nie wiem jak przejrzec cale
    archiwum.

    Z gory dziekuje
    Adam

  • 2. Data: 2002-11-14 11:49:54
    Temat: Re: JAK PRZEJRZEC ARCHIWYM
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Jak w temacie. Padaja jakies slowa, ale nie wiem jak przejrzec cale
    > archiwum.

    Dzieki za odpowiedz juz znalazlem.

    Adam

  • 3. Data: 2002-11-15 11:49:10
    Od: e...@x...wp.pl (30za60)

    > Jak w temacie. Padaja jakies slowa, ale nie wiem jak przejrzec cale
    > archiwum.

    Dzieki za odpowiedz juz znalazlem.

    Adam
    No to mi powiedz jak bo ja nie wiem. Mogę tylko wyszukiwać w jednym
    miesiącu. Jak zrobić aby przejrzeć np. 1 rok ?
    Mietek

  • 4. Data: 2002-11-15 21:25:00
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 15 Nov 2002, 30za60 wrote:
    [...ktoś...]
    >+ No to mi powiedz jak bo ja nie wiem. Mogę tylko wyszukiwać w jednym
    >+ miesiącu. Jak zrobić aby przejrzeć np. 1 rok ?

    Linka ci "połamie", to go odtwórz:
    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    group:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl
    &safe=off&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2001
    &as_maxd=15&as_maxm=11&as_maxy=2002

    ...i popatrz co w którym polu :)
    Zwróć uwagę na "safe=off", inaczej ci niektórych ;) postów
    nie puści :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    BTW: podobają mi się różne filtry. Kiedyś koledzy chcieli
    u klienta ściągnąć drivery - ni w ząb...
    Były w katalogu /harware i razem z "analysing tools".
    HARDware i ANALyse, jakby kto nie załapał... :>