  • Data: 2018-06-18 13:08:04
    Temat: JPK_FA - czemu księgowa nie może?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć prostymi słowami, czemu księgowa za mnie
    nie może generować plików JPK_FA?

    Problem jest taki, że sobie ręcznie generuję fakturę (skrypt generujący
    PDFa o stałych polach i zmiennej dacie i numerze faktury), nie chce mi
    się przenosić do żadnego programu/systemu księgowego, bo to mi
    niepotrzebne.

    Wygląda na to że będę musiał sam sobie napisać generator plików FA, co
    także nie jest super ciekawą sprawą.

    Sądziłem że księgowa to może za mnie ogarnąć, ta jednak twierdzi że to
    niemożliwe.

    Prawda Ci to czy jej się po prostu nie chce?

    p. m.