  • 1. Data: 2003-06-02 10:05:58
    Temat: Jak ewidencjonowac sprzedaz nieudokumentowana? - pomocy
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Wiem, ze moj problem jest pewnie prosty, ale nie mam od kogo sie dowiedziec:

    Prowadze niewielka dzialalnosc gospodarcza, place VAT, generalnie 95%
    sprzedazy jest dla firm, pozostale 5% dla osob fizycznych i z tymi 5% mam
    problem - jak ewidencjonowac taka sprzedaz (nie mam i nie bede mial kasy
    fiskalnej). Do tej pory po prostu kazdemu (czy chcial czy nie chcial)
    wystawialem fakture VAT, ale nieraz nie mam nawet danych takiej osoby. Wiec
    moje pytanie jest taie - jak ewidencjonowac tyaka sprzedaz - bez rachunku,
    bez paragonu... prowadzic jakas ewindecje i na koniec miesiaca wpisywac do
    ksiegi?