  • 1. Data: 2003-07-06 09:55:06
    Temat: Jak ksiegowac dokumenty z kasy fiskalnej?
    Od: "Gabriela" <g...@a...waw.pl>

    Witam wszystkich grupowiczow
    Jestem poczatkujaca uzytkowniczka grup dyskusyjnych, przepraszam za
    ewentualne potkniecia

    Od niedawna pomagam w ksiegowosci siostrze. Wlasnie dopadla ja kasa
    fiskalna. nie wiem jak ja ksiegowac, chodzi o ksiegowanie sprzedazy
    bezrachunkowej.
    Mamy raporty dzienne, ale sa tez obowiazkowe raporty miesieczne - ktore
    ksiegowac? Prosze, jesli ktos wie gdzie w internecie znajde informacje dot.
    w/w zagadnien, niech mi pomoze. Wielkie dzieki za wszelkie wskazowki i
    odpowiedzi.

    Pozdrawiam wszystkich - Gabriela