  • 1. Data: 2003-07-05 13:52:53
    Temat: Zawiły aneks do umowy o pracę
    Od: "Coval" <c...@w...pl>

    Mam ogromną prośbę do osób biegle posługujących się zasadami prawnymi.
    Pracuję jako serwisant w jednej z wrocławskich firm, w umowie o pracę nie
    miałem wyszczególnionej informacji dotyczącej miejsca wykonywania pracy.
    Często wyjeżdżam na serwisy i instalacje, firma zaproponowała mi podpisanie
    poniższego ANEKSU: "Aneks dotyczy skorygowania błędu na umowie, który
    dotyczy miejsca wykonywania pracy. Miejsce wykonywania pracy wynika z umów
    podpisanych przez "firmę" z klientami, dotyczących instalacji i serwisów
    gwarancyjnych urządzeń.Pozostałe ustalenia pozostają bez zmian". Mam pytanie
    jakie mogą być konsekwencje podpisania powyższego dokumentu. Mam również
    drugie ważne pytanie, czy wyjeżdzając na serwisy, instalacje na terenie
    całego kraju przysługuje mi dieta ?? I czy po podpisaniu powyższego aneksu
    nie bede mógł ubiegać się o diety i nadgodziny ? Ponadto, czy diety i
    nadgodziny do tej pory wypłacone mogą zostać mi cofnięte i odciągnięte w
    wypłaty ?? Czy dojazd do klienta nie będzie w tym wypadku wliczany w godziny
    pracy ??? Bardzo proszę o pomoc, z góry serdecznie dziękuję.

    Z poważaniem

    G.P