  • 1. Data: 2003-07-06 09:51:29
    Temat: Jak ksiegowac dokumenty z kasy fiskalnej
    Od: "Gabriela" <g...@a...waw.pl>

    Witam wszystkich grupowiczow
    Jestem poczatkujaca uzytkowniczka grup dyskusyjnych, przepraszam za
    ewentualne potkniecia

    Od niedawna pomagam w ksiegowosci siostrze. Wlasnie dopadla ja kasa
    fiskalna. nie wiem jak ja ksiegowac, chodzi o ksiegowanie sprzedazy
    bezrachunkowej.
    Mamy raporty dzienne, ale sa tez obowiazkowe raporty miesieczne - ktore
    ksiegowac? Prosze, jesli ktos wie gdzie w internecie znajde informacje dot.
    w/w zagadnien, niech mi pomoze. Wielkie dzieki za wszelkie wskazowki i
    odpowiedzi.

    Pozdrawiam wszystkich - Gabriela

  • 2. Data: 2003-07-06 09:59:40
    Temat: Re: Jak ksiegowac dokumenty z kasy fiskalnej
    Od: g...@a...waw.pl (Gabriela)

    Dzień dobry,Gabriela,

    W Twoim liście datowanym 6 lipca 2003 (11:51:29) można przeczytać:

> [...]

    G> w/w zagadnien, niech mi pomoze. Wielkie dzieki za wszelkie wskazowki i

    przepraszam za podwojne wyslanie wiadomosci.
    to poczatek. :-)

    ---------------------------------
    Gabriela

  • 3. Data: 2003-07-07 08:09:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jul 2003, Gabriela wrote:
    [...]
> [...]
    >+ bezrachunkowej.
    >+ Mamy raporty dzienne, ale sa tez obowiazkowe raporty miesieczne - ktore

    IMHO można sobie wybrać :)
    Jakbym miał kasę to wybrałbym miesięczny :)

    >+ Prosze, jesli ktos wie gdzie w internecie znajde informacje dot.
    >+ w/w zagadnien, niech mi pomoze.

    Szukaj rozp. min. fin. o prowadzeniu KPiR z 15.XII.2000, kilka razy
    podsyłałem szczegółowy link i nie chce mi się ponawiać :)
    FYI:
    1. www.mofnet.pl -> i rozwinąć sobie stosowny element
    2. www.sejm.gov.pl -> takoż
    i obowiązkowo:
    3. groups.google.pl -> zaawansowane szukanie.

    Przykładowo - link z porozwijanymi okienkami:

    http://groups.google.com/advanced_group_search?num=1
    00&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&safe=off

    ...i przykładowo:

    http://groups.google.com/groups?as_q=KPiR&num=100&as
    _scoring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&btnG=Szukaj
    +z+Google&as_epq=&as_oq=rozporz%B1dzenie&as_eq=&as_u
    group=*.podatki&as_usubject=&as_uauthors=&as_umsgid=
    &lr=&as_qdr=&as_drrb=b&as_miny=2001&as_minm=5&as_min
    d=12&as_maxy=2003&as_maxm=7&as_maxd=7

    a pytanie celowo "za szerokie", ujrzysz ile jeszcze niespodzianek ci
    ustawodawcy zaaplikowali ;]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-07-08 07:41:59
    Temat: Re[2]: Jak ksiegowac dokumenty z kasy fiskalnej
    Od: g...@a...waw.pl (Gabriela)

    Dzień dobry,Gotfryd,

    W Twoim liście datowanym 7 lipca 2003 (10:09:41) można przeczytać:

    witam,

    GSn> a pytanie celowo "za szerokie", ujrzysz ile jeszcze niespodzianek ci
    GSn> ustawodawcy zaaplikowali ;]
    az sie boje :-) brrrrrrrr dobrze, ze to tylko pomoc.
    Bardzo dziękuje za informację.
    GSn> pozdrowienia, Gotfryd
    pozdrawiam rowniez - Gabriela