  • Data: 2003-10-28 11:28:14
    Temat: Jak obliczyć płacę netto z kwoty brutto?
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie

    Mam prosbe do osob znajacych sie na placach i podatkach.
    Znam kwoty poszczegolnych skladnikow wynagrodzenia brutto,
    potrzebuje obliczyc brutto, a nie wiem jak. Mam podane:
    Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 650,00
    Premia regulaminowa brutto: 325,00
    Premia zadaniowa brutto: 260,00
    Kwota do wyplaty: 871,92

    Jak obliczyc wynagr. zas. netto?
    Jak obliczyc premie reg. netto?
    Jak obliczyc premie zad. netto?

    Prosz o wzor, a nie kwote i z gory dziekuje. Czy sa potrzebne
    jeszcze jakies dane? Chodzi o okres od VIII 2001 do VI 2002.

    P.S. Mozna pisac na priv.

    --
    Leszek