  • 11. Data: 2008-09-02 06:10:30
    Temat: Re: Jak podkablowac goscia w US?
    Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Anonim może nie byc traktowany poważnie, podpisz się bez obaw, urząd i tak
    nie udostępni twoich danych, a kontrolowany nawet nie będzie wiedział z
    jakiego powodu sie go czepił urząd.

  • 12. Data: 2008-09-02 06:14:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > No i mamy kolejn spaczone wydanie Pawki Morozowa.
    > Skad takie egzemplarze sie biora?

    Co niektorzy rodzą się z IQ taboreta i tak im juz zostaje.

  • 13. Data: 2008-09-02 07:10:10
    Od: r...@o...pl

    On 2 Wrz, 00:14, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Może zastanów się nad jakimś leczeniem psychiatrycznym?

    Tu tez przylazles trollu :) ?

  • 14. Data: 2008-09-02 15:46:52
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> napisał w wiadomości
    > Anonim może nie byc traktowany poważnie, podpisz się bez obaw, urząd i tak nie
    > udostępni twoich danych, a kontrolowany nawet nie będzie wiedział z jakiego
    > powodu sie go czepił urząd.

    i tu jesteś w błędzie

  • 15. Data: 2008-09-02 16:22:54
    Od: m...@w...pl

    On 2 Wrz, 16:46, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> napisał w
    wiadomościnews:g9ilcn$cb2$1@inews.gazeta.pl...

    > i tu jesteś w błędzie

    Ok, napisalam anonim, podajac wszelkie znane mi dane. Niech juz US
    sobie robi z tym co chce, byle go umoczyl.

    dzieki za odpowiedzi

  • 16. Data: 2008-09-02 18:58:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@w...pl wrote:
    wiadomościnews:g9ilcn$cb2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok, napisalam anonim, podajac wszelkie znane mi dane. Niech juz US
    > sobie robi z tym co chce, byle go umoczyl.

    wyrzuci do kosza, oni sie anonimami nie zajmuja.

  • 17. Data: 2008-09-03 08:14:18
    Od: "eti" <1...@w...pl>

    Ok, napisalam anonim, podajac wszelkie znane mi dane. Niech juz US
    sobie robi z tym co chce, byle go umoczyl.

    dzieki za odpowiedzi

    co za gówno
    dno dna komuszy pomiot

  • 18. Data: 2008-09-03 11:21:20
    Od: m...@w...pl

    On 3 Wrz, 09:14, "eti" <1...@w...pl> wrote:
    > Ok, napisalam anonim, podajac wszelkie znane mi dane. Niech juz US
    > sobie robi z tym co chce, byle go umoczyl.
    >
    > dzieki za odpowiedzi
    >
    > co za gówno
    > dno dna komuszy pomiot

    Jakas niedowartosciowana jestes z powodu braku orgazmow czy co?

  • 19. Data: 2008-09-03 12:40:46
    Od: r...@o...pl

    On 1 Wrz, 20:00, m...@w...pl wrote:
    > bo jestem poza krajem.

    To mozesz sie zapiszesz na http://www.e-ochronadanych.pl/index.php?newsId=780
    ;)

  • 20. Data: 2008-09-03 20:20:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 1 Sep 2008 11:00:30 -0700 (PDT), m...@w...pl napisał(a):

    > A jak oni to wtedy sprawdza? Beda go wzywac, sledzic czy jak?

    Sprawa drobna. Sprawa trafi na biurko urzędnika i kiedyś się tym zajmie.
    W teren raczej nie pójdzie, wyśle wezwanie, aby stawić się z wszystkimi
    papierami i będzie sie tłumaczył. W papierach czysto ? nic mu nie zrobią...

    Jeśli sprawa jest duża, wtedy wkracza cały mechanizm z wywiadem skarbowym,
    badanie, śledzenie...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria fotograficzna http://foto.3mam.net