  • Data: 2008-03-25 17:21:39
    Temat: Jak rozliczyc 2x PIT11 + 3x PIT 8c ?
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mógłby mi ktoś, bardzo proszę, podpowiedzieć jak rozliczyć następujące
    PITy?

    Po pierwsze, rozliczam się razem z małżonką. Mamy następujące PITy:

    Ja mam PIT-11 (dochody z pracy) oraz PIT8c (rozliczenie za giełdę).

    Ona ma PIT-11 (grant z uczelni), PIT8c (zwrot za konferencję) oraz
    PIT8c (dofinansowanie wypoczynku).

    Rozumiem, że:

    Mój PIT-11 oraz jej PIT-11 rozliczamy razem poprzez PIT-37.
    Mój PIT-8c (giełda) rozliczam osobno poprzez PIT-38.

    A co z jej PITami8c? Można oba rozliczyć na naszym wspólnym PIT-37,
    czy ona ma je rozliczyć osobno, tak jak ja rozliczam osobno PIT-8c za
    giełdę?

    Bardzo dziękuję za pomoc.

    --
    z/svc