  • 11. Data: 2010-12-02 10:16:28
    Temat: Re: Jak sformułować umowę zlecenie, żeby nie została uznana za umowę o pracę?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-12-01 19:16, witek wrote:
    > napisz tylko jaki efekt ma byc osiągniety [...]

    No to wtedy będzie umowa o dzieło a nie umowa zlecenie, o co pytał
    wątkotwórca.

    Piotrek

  • 12. Data: 2010-12-02 10:41:40
    Od: Michał Madej <r...@o...eu>

    On 2 Gru, 11:16, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > No to wtedy b dzie umowa o dzie o a nie umowa zlecenie, o co pyta
    > w tkotw rca.
    >
    > Piotrek

    Zgadzam sie. Warto dodac, ze jest duzo takich "prac", ktore mozna
    wykonywac zarowno na umowie zlecenie, jak i umowie o dzielo. Wtedy w
    zaleznosci na jakiej umowie nam zalezy wybieramy odpowiedni przedmiot
    umowy, np:
    Szycie spodni (usługa, wiec umowa zlecenie)
    Uszycie 20 par spodni (skutek pracy, wiec umowa o dzielo)

  • 13. Data: 2010-12-02 10:59:01
    Temat: Re: Jak sformulowac umowe zlecenie, zeby nie zostala uznana za umowe o prace?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Michal Madej" <r...@o...eu> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    >Poza tym umowa o dzielo nie jest zazwyczaj ozusowana, a ja pisze juz
    >troche z perspektywy przyszlego zleceniobiorcy, który nie bedzie
    >posiadal DG i któremu zalezy na tanim ubezpieczeniu zdrowotnym :)
    >Dlatego bardzie sklanialbym sie w kierunku mowy zlecenie.

    Nie no - skoro to ma byc kilkuletnia "opieka" nad strona, to dzielo tu nie
    pasuje.
    Zlecenie jak najbardziej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-12-02 13:36:14
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Madej" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On 2 Gru, 11:16, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Szycie spodni (usługa, wiec umowa zlecenie)

    Pod warunkiem, że nie jest to szycie spodni od godziny 8 do 16 w hali zakładu
    szwalniczego przy ul. Krawieckiej 3, trzecia maszyna w pierwszym rzędzie od
    okna.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl