  • 1. Data: 2010-12-01 13:11:12
    Temat: PIT z zona
    Od: l...@...pl

    Dzis do mojej zony dzwonila pani z US, ze nie zlozyla PITu za 2009
    rok!

    PIT byl zlozony wspolnie z zona, ale do innego US (w tym samym
    miescie) niz przynaleznosc zony, a jak jestem zameldowany w innym.
    Wystarczyla informacja telefoniczna, ze zostal zlozony w innym US,
    ale.....prosila na przyszlosc, aby dolaczyc "karteczke", ze PIT z
    mezem do innego US. Oczywiscie nie mam obowiazku, ale pani ladnie
    prosila......

    Co wy na to? "....Macie tu niezly burdel...." A Prokom wzial grube
    miliony za system i co, nie widza, ze pit jest w innym US ???? Ja
    p.......... co za kraj!!

  • 2. Data: 2010-12-01 13:22:39
    Temat: Re: PIT z zona
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-12-01 14:11, l...@...pl pisze:
    > Dzis do mojej zony dzwonila pani z US, ze nie zlozyla PITu za 2009
    > rok!

    Co za tempo :)

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 3. Data: 2010-12-01 13:48:56
    Od: spp <s...@o...pl>

> [...]

    > Co wy na to? "....Macie tu niezly burdel...." A Prokom wzial grube
    > miliony za system i co, nie widza, ze pit jest w innym US ???? Ja

    Hmm, nie tylko oni (chyba). :)

    "> PIT byl zlozony wspolnie z zona, ale do innego US (w tym samym
    > miescie) niz przynaleznosc zony, a jak jestem zameldowany w innym."

    Czyli wybrałeś sobie losowo urząd skarbowy i tam złożyłeś PIT?

    --
    spp

  • 4. Data: 2010-12-01 14:04:12
    Od: l...@...pl

    >Czyli wybrałeś sobie losowo urząd skarbowy i tam złożyłeś PIT?

    nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
    Nie wolno?

  • 5. Data: 2010-12-01 14:21:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-01, l...@...pl <l...@...pl> wrote:

    [...]

    > nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
    > Nie wolno?

    Powinno być względem miejsca zamieszkania (niekoniecznie meldunku).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2010-12-01 14:32:03
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-01 15:04, l...@...pl pisze:

    > nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
    > Nie wolno?

    No nie, wolno. :)

    Tylko z Twojego postu wynika że albo byłeś zameldowany w innym mieście
    albo meldowałeś się w Urzędzie Skarbowym. ;)

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-12-01 14:40:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
    > Nie wolno?

    A sprawdź sobie czy wolno :-).
    Powinno być wg miejsca zamieszkania,
    a nie meldunku.

  • 8. Data: 2010-12-01 18:12:41
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/1/2010 7:11 AM, l...@...pl wrote:
> [...]
    >
    > Co wy na to? "....Macie tu niezly burdel...." A Prokom wzial grube
    > miliony za system i co, nie widza, ze pit jest w innym US ???? Ja

    ale o co pytasz?
    adres najblizszego psychologa znajdziesz w internecie.

  • 9. Data: 2010-12-01 18:13:52
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/1/2010 8:04 AM, l...@...pl wrote:

    > nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
    > Nie wolno?

    wolno,
    w najbardziej niesprzyjajacych okolicznosciach zarobi po 1000 zl od
    policji za brak meldunku i od US za brak uaktualnienia NIP-3.
    szybciej to drugie.

  • 10. Data: 2010-12-02 08:15:10
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <l...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ale.....prosila na przyszlosc, aby dolaczyc "karteczke", ze PIT z
    > mezem do innego US. Oczywiscie nie mam obowiazku, ale pani ladnie

    Nie wiem czy nie ma obowiazku....
    Chyba trzeba zawiadamiac US zony w takiej sytuacji. Nie wiem czy jest
    okreslona forma takiego zawiadomienia. Ale jak wiadomo w kontaktach z
    jakimkolwiek urzedem jedyna skuteczna forma zawiadamiania jest pismo,
    na którego kopii (która mam w rece) widnieje stempel tegoz urzedu
    (ostatecznie moze byc polecony ZPO).

    Opisana sytuacje mam od 10 lat i potwierdzone pisemko stanowi
    doskonaly dowód powiadomienia... Nigdy zadnych problemów z tego
    tytulu.

    --
    Telesfor BAUDOT