  • 1. Data: 2005-08-17 22:06:38
    Temat: rachunek/faktura dla klienta w USA
    Od: "questi0n" <q...@n...pl>

    Witam,

    proszę o pomoc. musze wystawić fakturę klientowi w USA. nie jestem
    płatnikiem VAT,
    więc w zasadzie to będzie zwykły rachunek. no i teraz pytanie - jeśli
    rachunek/faktura
    będzie w USD, powiedzmy $100, wg kursu z dnia wystawienia wyjdzie powiedzmy
    330 PLN.
    no i teraz gdy przelew dojdzie 5 dni później, kiedy kurs będzie już inny i
    na konto trafi 335 PLN,
    to jak powinienem to rozliczyć?

    druga sprawa - czy na kopii rachunku, który zostaje u mnie mam wypisać kurs
    z dnia wystawienia
    i kurs z dnia dotarcia kasy na konto?

    rachunek może być po angielsku? czy musi być też polska wersja?

    pozdr,
    qq