  • 1. Data: 2005-08-18 00:29:42
    Temat: Kredyt hipoteczny na mieszkanie
    Od: "Adasko" <a...@n...spamu.pl>

    Witam,

    wiem, ze z tematu wyglada jakby powinno isc na pl.biznes.banki ale jak
    zwykle chodzi o podatki :)

    Rodzice chca zakupic mieszkanie ( jako inwestycje ) biorac kredyt hipoteczny
    na to mieszkanie. W jaki sposob najtaniej (czyli placac jak najmniej
    podatkow) przekazac to mieszkanie jednemu z dwojga dzieci. Wiadomo,
    darowizna to podatek, wariant czasowy czyli spadek tez podatek. A moze np da
    sie wziac kredyt na to mieszkanie przez rodzicow ale zeby wlascicielem
    zostalo dziecko (pelnoletnie). Nie wiem czy w ogole jest taka mozliwosc ale
    jestem akurat w tych sprawach laikiem wiec bardzo prosze o jakakolwiek
    pomoc.

    pozdrowienia i z gory dzieki
    Adam

  • 2. Data: 2005-08-18 08:28:01
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na mieszkanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Aug 2005, Adasko wrote:

> [...]
    > na to mieszkanie. W jaki sposob najtaniej (czyli placac jak najmniej
    > podatkow) przekazac to mieszkanie jednemu z dwojga dzieci. Wiadomo,

    ...czyżby dziecko już miało inne mieszkanie ???
    Przypomnę iż jest zwolnienie do 110 m^2....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-08-19 19:08:06