  • 1. Data: 2010-04-20 08:39:28
    Temat: Jak uzyskać dane z ZUS
    Od: s s <s...@g...com>

    Witam,
    odziedziczyłem w firmie spory bałagan w Płatniku. Nikt nie wie na
    pewno co było wysyłane do ZUS i co do niego dotarło, a z ZUS dochodzą
    informacje, że mają zarejestrowane jeszcze zupełnie coś innego :-)
    Czy jest jakaś możliwość uzyskania z ZUS "kopii dokumentów mojej
    firmy"? Krótko mówiąc, chciałbym na nowo stworzyć bazę Płatnika z
    dokumentami zgłoszeniowymi i rozliczeniowymi wg tego co ma ZUS.
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2010-04-20 08:45:28
    Temat: Re: Jak uzyskać dane z ZUS
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-04-2010 o 10:39:28 s s <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > firmy"? Krótko mówiąc, chciałbym na nowo stworzyć bazę Płatnika z
    > dokumentami zgłoszeniowymi i rozliczeniowymi wg tego co ma ZUS.

    A czy nie zadziałałaby metoda "na cef-a" - czyli elektroniczne
    korekty wszystkiego wstecz na prawidłowe wartości, niezależnie od tego
    co było wysyłane i co doszło ?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-04-20 09:11:17
    Od: s s <s...@g...com>

    On 20 Kwi, 10:45, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > A czy nie zadziałałaby metoda "na cef-a" - czyli elektroniczne
    > korekty wszystkiego wstecz na prawidłowe wartości, niezależnie od tego
> [...]

    Problem w tym, że np ZUS ma błędne zgłoszenia (błędne tytuły
    ubezpieczenia pracowników), o których nie wiem i nie mam ich jak
    skorygować. Chciałbym w końcu "zobaczyć" co ZUS zarejestrował na temat
    naszych pracowników.
    Szymon

  • 4. Data: 2010-04-20 09:13:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-04-2010 o 11:11:17 s s <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczenia pracowników), o których nie wiem i nie mam ich jak
    > skorygować. Chciałbym w końcu "zobaczyć" co ZUS zarejestrował na temat

    Ja kiedyś uzyskałem jakieś duplikaty, ale nie wiem czy to była dobra wola
    pani w okienku czy oficjalna procedura.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-04-20 15:52:05
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Napisz do ZUS pismo o udostepnienie plików KEDU za okres od .... do .....
    Poczekasz ok. 2-3 tygodni i dostaniesz płytke z danymi.

    Darek

  • 6. Data: 2010-04-21 11:27:31
    Od: s s <s...@g...com>

    On 20 Kwi, 17:52, "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>
    wrote:
    > Napisz do ZUS pismo o udostepnienie plików KEDU za okres od .... do .....
    > Poczekasz ok. 2-3 tygodni i dostaniesz płytke z danymi.
    >
    > Darek

    Dziękuję, mam nadzieję, że wyjdę na prostą.
    Pozdrawiam
    Szymon