  • 1. Data: 2010-04-19 08:58:23
    Temat: Ulga za Internet a miejsce zamieszkania
    Od: " cisrudlow" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,
    Wiem, ze ten temat już był kilka razy poruszany, ale nie znalazłem odpowiedzi
    na moje pytanie.
    Mianowicie, mieszkam od 2-ch lat pod innym adresem niż podany US. Faktury za
    Internet są na adres świadczenia usług (tj. tam gdzie faktycznie mieszkam).
    Czy gdybym odliczył sobie dostęp do sieci i załączył dodatkowo pit-3
    (aktualizacja danych), to US robił by mi problemy?
    Wiem, że muszę zgłosić zmianę adresu w ciągu miesiąca, a ja tego nie zrobiłem.
    Czy mogę, w związku z tym spodziewać się jakiś problemów z US (w wypadku
    jeżeli wyślę im pit-3 i odliczenie Internetu) i lepiej sobie to odliczenie
    podarować?

    Z gory dzieki za odpowiedz.