  • 1. Data: 2003-05-21 20:19:40
    Temat: Jak założyć firmę ? Pomóżcie !
    Od: "sebastian" <s...@k...k.pl>

    Witam
    Mam 21 lat. Jestem studentem 2 roku studiów dziennych we Wrocławiu.
    Chciałbym założyć działalność gospodarczą.
    Dziedzina to komputery.
    Jak najmniejszym kosztem mogę tego dokonać ?
    Firma docelowo ma być jednoosobowa.
    ZUS mnie niestety zje ;(
    Ale słyszałem, że są jakieś ulgi dla nowych młodych firm, dla studentów
    zakładających działalność gospodarczą itp..( czegoś się nie płaci )
    Możecie mnie wprowadzić w temat albo podać gdzie mogę poczytać albo gdzie
    iść ?
    pozdrawiam i wielkie dzięki!

  • 2. Data: 2003-05-22 13:47:32
    Temat: Re: Jak założyć firmę ? Pomóżcie !
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "sebastian" <s...@k...k.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakładających działalność gospodarczą itp..( czegoś się nie płaci )
    > Możecie mnie wprowadzić w temat albo podać gdzie mogę poczytać albo gdzie

    Coś słyszałam, że w pierwszym roku można nie płacic podatków a potem je
    spłacać przez ileś tam lat. \O zusie nic nie wiem. Najlepiej na początku
    jakbyś pracował gdzieś (oficjalnie przynajmniej) wtedy tylko zdrowotne
    zapłacisz.
    Agata