  • 1. Data: 2005-12-25 00:12:32
    Temat: Jaka kwota wolna od podatku (prezent)?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Prezent jakiej wartosci mozna podarowac osobie nie spokrewnionej zeby ta
    osoba nie musiala placic podatku od darowizny?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-12-25 00:36:22
    Temat: Re: Jaka kwota wolna od podatku (prezent)?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Prezent jakiej wartosci mozna podarowac osobie nie spokrewnionej zeby ta
    > osoba nie musiala placic podatku od darowizny?
    > Pozdrawiam

    4 tyś z groszami.

    Potrzebujesz dokładniejszą kwotę?

  • 3. Data: 2005-12-25 00:39:33
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie dziekuje to mi wystarczy:)
    Dzieki za natychmiastowa odpowiedz:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-12-25 15:45:03
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Dla uscislenia ani obdarowany ani darujacy nie musi nic placic jesli ta
    rzecz bedzie wartosci 4000zl?
    Pozdro

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-12-25 20:12:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Dla uscislenia ani obdarowany ani darujacy nie musi nic placic jesli ta
    > rzecz bedzie wartosci 4000zl?
    > Pozdro

    Dla uściślenia.
    Ani ofiarodawca ani obdarowany nie musi nic płacić i nie musi niczego
    zgłaszać w US jeżeli suma darowizn od danej osoby nie przekroczyła w
    ostatnich 5 latach kwoty 4902 zł.
    Specjalnie dla ciebie poszukałem dokładnej kwoty.

  • 6. Data: 2005-12-25 20:32:49
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jak zwykle jestes nie zastapiony
    dzieki:)
    pozdraiwam wesolych swiat:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 7. Data: 2005-12-25 20:51:56
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> wrote:
    > Prezent jakiej wartosci mozna podarowac osobie nie spokrewnionej zeby ta
    > osoba nie musiala placic podatku od darowizny?

    Drogi pierścionek dla kochanki? ;)

    P.

  • 8. Data: 2005-12-25 21:54:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Tani laptop i dla narzeczonej a nie dla kochanki:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344